2015年10月11日 星期日

(美食世界) 發現新世界‧晚餐 @ 魔膳工房

呢日同朋友係apm行完街, 諗唔到食咩好,
行行下無意中發現左它---<魔膳工房>
位於apm旁邊的工廠大廈上面,
餐廳環境好優雅, 燈光鮮明
一入去有水吧, 之後中間有個自助沙律吧~
 主菜款式大約有十款左右,
老闆仲表示會定期更換菜式,
而且dinner set再加多$38仲可以試埋Salar Bar
Salar Bar有幾款沙律、2款湯(羅宋、磨菇)、麵包、水果等~
好抵食, 不過我地今次冇試到
我地各點左一個set dinner,
首先送上餐包同餐湯
餐包冇太大特別, 如果可以熱烘烘會更好
餐湯我地一個<羅宋湯>, 一個<磨菇湯>
朋友的<磨菇湯>好濃郁的菇味, creamy
相比之下, 我的<羅宋湯>就比較淡,
不過材料好足


我地仲加左HK$138/6BB生蠔,
雖然係BB生蠔, 但都好大隻,
份量十足, 新鮮爽口,
因為朋友唔食生蠔, 我一口食左6,
好滿足~


主餐方面:
<美國安格斯西冷牛排>
左五成熟, 大大的一塊
一切落去見到牛肉汁流出,
內裡粉嫩的肉質好嫩滑,
比得上高級餐廳既水準


朋友點的<BBQ醬燒豬肋排骨>都好吸引
好大件, 肉骨比例平均,
肉質煮得好軟, 好易切開
淋上bbq 醬汁, 香口惹味


我地另加左HK$3點左special drink<凍茉莉花蜜茶> & <檸檬七喜>
我杯<凍茉莉花蜜茶>好好飲, 唔會太甜淡淡的茉莉花味~ 
<魔膳工房>的甜品都好出色,
但因為下就岩岩食左大大杯雪糕,
所以冇點到甜品~
好似10月仲會推出左宵夜甜品自助餐,
下次同姊妹要食!
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:











沒有留言:

張貼留言