2017年4月5日 星期三

(美容療程系列) 再見包包面 之 HIFU V-Line @ You Beauty (中環店)

天生肥嘟嘟的露露一直都好想keep fit
特別係我的包包面令我好苦惱,
今次有機會親身試到<You Beauty>家的HIFU V-Line療程,充滿期待!

 <You Beauty>於港九新界推有多間分店,
方便住係唔同地區的美美們, 
今次我黎到係位於中環的全新分店,
呢度的裝潢簡約優雅,環境十分舒適。
除左提供唔同的美容療程之外,
<You Beauty>仲代理外國著名的美容產品,
如果做完療程之後覺得適合自己,仲可以買返屋企,非常方便。



除左單人房,仲有一間超大的雙人房,
俾大家可以同好姊妹、媽咪一齊做療程添!
 單人的房間空間感十足



<You Beauty>採用韓國原廠進口HIFU機,透過最先進的HIFU技術,
將能量聚焦至3.0mm真皮層或4.5mm SMAS層(淺表肌腱膜系統),
對治療部位進行定點加熱。

將目標組織的溫度提升至60-70℃與蛋白組織會發生「變性作用」,形成「熱凝點」達至收緊及刺激膠原蛋白再生,緊緻輪廓。

所以做HIFU之前幾日一定要多保水面膜,
治療師當日亦先為我檢查皮膚狀況,
係進行療程前亦敷15分鐘保濕面膜。


為確保準確性,治療師會先係面上做標記
 之黎塗上脈衝光gel,再用HIFU儀器進行療程
 治療師好細心會先試一下,俾我感受下感覺,
以及問我是否ok再繼續進行,
整個過沒有太大的感覺,只有皮膚較薄的位置先有好輕微酸軟的感覺




做完半邊面之後,治療師會俾我睇下兩者的分別,
圖中左邊做左HIFU,見到有即時提升&緊緻左!



之後再做圭另一邊面,完成後再敷上15分鐘面膜,
以及擦埋保水的護膚產品就大功告成!!


 治療師仲提我療程後要做多d補濕,
而療程之後4-6星期的效果最好,好期待!!!

想了解更多可以到:

<免責聲明>
***是療程由<You Beauy>提供需要更多資訊,
請自行聯絡品牌<You Beauy>查詢***
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com

Facebook Fans Page:
Intagam:


Youtube:




Open Rice:

Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:











沒有留言:

張貼留言