2017年6月21日 星期三

(美容療程系列) 極速減吋、卸下脂肪 @ You Beauty全方位擊脂程式:X Wave超頻爆脂程式 + UltraShape V3 定位擊脂程式 (尖沙咀店)

大肚兜、大肚兜,根本我是大肚兜,
肥胖大個子你未為意!
認識露露的朋友都知道我身形肥胖,
而最嚴重的位置非大肚腩非屬,
夏天到啦平時總是靠衣著左遮右掩,
今次遇上<You Beauty>,知道它們擁有最新的全方位擊脂程式
一個療程可以極速減吋,決定是時候要面對我的大肚腩!

今次黎到<You Beauty>位於美麗華的分店,
地點非常方便,環境以白色為主,簡潔優雅,
呢度除左美容、瘦身療程之外,仲有頭髮護理、造型,
療程中使用的產品亦可以於店內購買。
療程房間整潔、空間大,
除左單人房間,仲有雙人房可以同好姊妹一齊做facial
而身體療程的房間仲有淋浴間添!!




今之露露體驗的療程是
<全方位擊脂程式:  X Wave超頻爆脂程式UltraShape V3 定位擊脂程式>
療程前由靚靚的專業治療師寶琳小姐為我先進行咨詢,
了解我的日常生活習慣。

之後再量度體重、脂肪比例等,
治療師仲會話俾我知軟、硬脂肪的唔同, 
要使用唔同的機器去消滅脂肪。



Step 1: <X Wave超頻爆脂程式>
獲國際FDA認可,絕對安全
 以衝擊波傳遞高能量,
只需7分鐘即可擊散脂肪之間的鈣化組織及加速爆脂程序

3大功效:
>促進細胞自我修復
>刺激膠原母細胞生長,重塑膠原
>加促血液及淋巴循環,有效去水腫及排走代謝脂肪
先擦上啫喱, 
感覺好似俾人拍拍下,唔會痛




Step 2: <UltraShape V3 定位擊脂程式
美國FDA權威認證,
安全認証:無痛、無瘀青、無創傷、無須使用塑身衣、
無需復原期全球認可

透過定位追蹤、直接擊破脂肪細胞而不傷肌肉,
達到即時、持久瘦身效果
減少脂肪細胞數目擊脂技術,只有少數美容院擁有它!

治療師先用“RF射頻真空負壓
RF探頭可以預熱脂肪細胞,使超聲波更有效擊破脂肪細胞。
用“3D引導攝像頭精確計算脂肪區域
高科技專利跟蹤與引導攝像頭,
即時3D影像只追蹤及擊破脂肪細胞
同時完全不會傷害周邊的血管、神經組織和結締組織。
之後用聚焦超聲波穩定地針對皮下7MM 10MM15MM
三個不同深度脂肪層,直接將脂肪細胞擊碎。
  

最後再RF射頻做返個收緊。


過程中治療師好細心講解,
去到頑固脂肪的地方感覺會大少少,
但又唔會好痛,有少少酸痹~
療程前後的對比:
露露今次共減左3CM,效果好好,
自己感覺D肉緊緻又輕左,治療師仲提我要飲多D水,
之後被擊破的脂肪會透過小便、汗水等排出體外!
當然我仲要繼續努力啦!

纖體---要先殲滅脂肪細胞;
瘦身---要由細胞開始瘦起。
我相信<You Beauty>

依家仲免費體驗,快d去登記啦!!
擊脂查詢熱線 : 5561 1505
前文回顧:

(美容療程系列) 再見包包面 之 HIFU V-Line @ You Beauty (中環店)


想了解更多可以到:
1.   網址
http://www.youbeauty.com.hk/

2.  Facebook: 
https://www.facebook.com/youbeauty.com.hk

<免責聲明>
***是次為療程體驗,如需要更多資訊,
請自行聯絡品牌查詢***
<<本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場>>
產品試用、活動等歡迎Contact露露:
lulucheung1028@gmail.com

Facebook Fans Page:
Intagam:





Youtube:





Open Rice:



Weibo:

個人Blog:





Beauty Bolg:










沒有留言:

張貼留言